This gotta be the good life

Just nu i denna stund. Jävlar vad jag mår bra.
Om jag hade vart Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray hade jag sjungit att det är inga problem. Kanske lagt in en svordom, exempelvis tamefan bara för att förstärka det lite.

Först nu jag börjar fatta vilken frihet jag fått och vad som väntar. Och fina, fina du. Snart får du vila i gläntan där du hör hemma. Andreas och jag ska åka upp och hälsa på.Och jag ska köra! Fattar du jag klarade det! Och jag har klarat gymnasiet och fått så fina betyg att jag tror att det är något fel. Min familj är världens finaste. Celinn och Calle ljusar upp allas tillvaro och imorgon ska jag dra igång studentveckan med några av mina favoriter. Fasen vad jag är blödig men JAG ÄR BARA SÅ JÄVLA LYCKLIG och lite tycker jag det är töntigt att jag måste skriva det. Men just nu känns det som att allt som varit under det här sista skolåret har tagit mig hit.

Jag mår bra idag. Riktigt bra och det är genuint sagt.
Jag skiter i om det kommer småsaker och förstör, för det kommer det alltid göra.
Jag tänker njuta om det så är spöregn imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg, skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0