OM NI ANADE HUR JÄVLA SKÖNT DET KÄNNS

Idag var sista dagen på dagis. 152 timmar. 19 gånger. 10 veckor.

Ska tillbaks och jobba ungefär fyra gånger innan studenten.
Sen slutar kalaset på cirkus 170 timmar att söka in för.
Sen blir det ev. sommarjobb.

Är så in åt helvete stolt över mig själv!!! Fan vad jag kämpat på. Hade egentligen bara behövt runt hundra barntimmar för att söka men det var värt att vara där extra. Kommer verkligen sakna alla pluttar där nere och jag har haft det hur bra som helst.

Men nu känns det förjävla apskönt att en bit av flera är klara. Ska bli så skönt att komma tillbaks till skolan på heltid och ta ikapp allting. Alltså, nu känns allting SÅ JÄVLA SKÖNT att jag inte vet hur jag ska uttrycka mig. Allt fram tills nu har varit förarbete. Nu är det bara det lilla finslipet och sen händer det grejer på alla plan.

ÄNTLIGEN är dagens ord.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg, skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0