+

Det har tagit mig hela hösten att fundera ut vad jag vill och hur jag ska göra för att ta mig dit. Även andra saker som är viktiga. Nu är jag på väg, och utöver det har jag fått andra fina erbjudanden som lockar. Det är otroligt mycket nu och jag har kommit till en punkt där jag inser att jag inte längre behöver det här utrymmet för att uttrycka mig. Jag kan lägga den biten till att fokusera på annat, sådant jag sätter genuint värde på.

Jag känner inte av ilskan eller andra saker som trycker ner mig. Istället för att se hindren så har jag valt att se möjligheterna. Den största befrielsen har varit att inse att jag inte behöver leva upp till andras förväntningar.
Det låter säkert helt pretto och löjligt som att jag fått världens uppenbarelser. Men det handlar verkligen inte om det. Det handlar om att jag har accepterat, fått hjälp på traven och låtit mig förstå. Mer behöver jag inte delge till andra och det räcker så. Huvudsaken är att jag är där jag är idag. Fan så skönt.

Emotions beat logics all the time - Albert Einstein


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg, skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0