åh va roligt..

Känner hur välplanerat det här var..

Jag är sur för att jag missar Håkan ikväll och för att jag missade anmälningen till högskoleprovet. Självklart kommer jag få lov att göra det när det blir mer matte istället för fler språkdelar. Mer då? Jo jag är sur för att jag valde fel nyttighetsmånad. April är ju lika med påsk och godis. Inte så genomtänkt där inte.

Så läget då? Har precis ätit havregrynsgröt efter en 5 kilometers springtur. Bäst för mig själv att den här månaden kommer bli värd.

Och nu ska jag återgå till projektrapporten när alla andra är ute på krogen.

Soliga hälsningar från positiva klubben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg, skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0