when we were winning

Nu är fotbollssäsongen över för detta år. Den här säsongen har inte varit min bästa om man säger så. Förra året gick kanonbra och året innan dess gick skit. Men det har nästan alltid varit så att det går bra varannan säsong för mig. Får hoppas att det fortsätter vara så även nästa säsong för då har jag en bra att se fram emot. Förra året vann vi serien och gick upp i division fyra, i år kom vi tvåa! Det innebär alltså att nästa sommar spelar vi i trean! Riktigt kul. Anledningen till att det inte gått jättebra i år bottnar mycket i mig själv. Nu under hösten har jag verkligen inte haft lust så jag tog ett litet uppehåll på någon vecka. Var kanske inte så uppskattat av folk runt omkring mig men jag kände att jag inte hade ork för mycket annat tog tid som jag behövde fokusera på. Nu har vi uppehåll ett bra tag och det känns riktigt skönt. Jag behöver vara ifrån fotbollen för att kunna uppskatta den igen.

Till våren ska vi åka iväg på träningsläger utomlands igen. Sen blir det förmodligen min sista säsong för när nästa höst är här tänker inte jag vara kvar. Då tänker jag vara på andra sidan jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg, skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0