ett sällsynt exemplar

Gillar du precis som jag både Lars Winnerbäck och Broder Daniel lär du kolla in filmerna om dessa. Jag har sett båda 3 gånger var tidigare, och jag tycker de är riktigt fina. BDs film visar deras sista spelning, minneskonserten tillägnad Anders Göthberg som tog sitt liv och Henrik som pratar om deras betydelse. Solen i ögonen låter en lära känna Lasse inte bara genom sina texter. Man får se hans sommarturné från sommaren 08. Lasse som är känd för att inte vilja vara med i media öppnar upp sig  och låter en vara med och få en inblick i hans liv, om så bara på ett litet hörn. Men det räcker, för Lasse är ju Lasse.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg, skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0