all I need is a time machine

"Folk frågar mig hela tiden om kärlek, men jag säger att jag är en sån som inte har tid för kärlek."

Försöker pussla ihop mitt liv men det är inte det lättaste när alla bitar ligger utspridda. Kommer bara åt det jag inte behöver. Det som behövs ligger inslängt och tiden att leta fram det finns inte. Körkortet känns långt bort just nu, men får jag sätta mig ner i lugn och ro och göra det hela intensivt så ska jag banne mig fixa det. Men snart så. Skulle sitta fint med en tidsmaskin och åka framåt och kolla läget lite. Behöver dessutom bekräfta mars lite mer ingående. Förvirrad, frustrerad och stressad är inte den bästa kombon kan jag tycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg, skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0