sometimes you can't make it on your own

Igår chillade jag med Paris och sen drog vi vidare till Säter och umgicks med Hanna. Vi bakade kladdkaka på vårt eget sätt. Det var fint.

Idag fick jag besök av en kär vän på kvällen. Det var både mysigt och tankeställande. Mamma säger alltid att i nöden prövas vännen, det är då man visar hur bra vänner man egentligen är.  

Imorgon ska jag utmana mig själv. Är väldigt nervös, men det kan inte gå mer än åt helvete. Då vet jag att jag i alla fall har provat något som jag tycker är läskigt. Det är modigt, och jag ska vara modig i år. Det är bättre att prova, för sen kan man alltid tacka nej om det inte passar. Men testar man aldrig får man alltid undra hur det kunde vara. Jag vill inte undra mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg, skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0