+



Att platta håret är alltid lika roligt. Inte själva plattningen i sig, men slutresultatet.  Direkt åker man tillbaks några år. I sjuan plattade jag mitt hår varje dag. Spelade ingen roll om jag så behövde gå upp 5 på morgonen, det var bara upp och göra't. Efter alla år jag har varit osams med mitt hår har jag insett att jag inte orkar bry mig. Lockigt hår är jag, då slipper jag hålla på och fixa och kan bara låta det vara. Skönast så. I platt hår ser jag bara fjortis ut.
 
Ska strax in till 0243 och fixa min utväxt, därför jag roar mig med det här. Sist jag plattade håret var jag brunett och julen var på ingång. Då fick jag håret avkapat, och då gick det inte ens till axlarna. Det var i december, så visst har det växt lite.

Kommentarer
Postat av: jessika

visst har det de:-D!! jätte fint:-)

2010-07-23 @ 17:03:51
URL: http://lejfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg, skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0