if I used to love you..there aint nothing like I'm loving you know

Celinn och Calle. Mina finaste. Herregud (som Celinn numera säger) det är inte klokt vad jag tycker om dem. Alltså dessa två små har verkligen gjort min familjs liv till så mycket bättre. Ganska galet om man tänker på det, men jag är sjukt tacksam att de finns och att jag får vara med i deras uppväxt.

För övrigt var det ett år sen jag fick lov att klippa av mig håret. Och den glada nyheten är att DET HAR VÄXT SOM SJUTTON! Ni skulle bara veta hur kort det var för ett år sen. Då kan man lungt säga att jag inte var så glad..



Men idag är jag glad, glad, glad tack vare kvalitetstid med familj och C&C.  Därför bjussar jag på den här snygga bilden dagen till ära. Snyggaste utväxten  har jag också, men utväxt = nytt hår. Fast där ljög jag lite, för utväxt suger, och speciellt min eftersom jag inte slingar håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg, skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0