dagens funderingar

1. Hur kan man vara så jävla korkad att man skojar om att man varit med om en bilolycka!?
Riktigt jävla idiotiskt. (Ja, det här är en hint till er puckon. Jag skriver det därför att jag bryr mig om er och skulle aldrig vilja förlora er. Så skojar ni om det. Jävligt kul skämt..)

2. Varför är Jude Law så himla snygg i The Holiday och varför finns det inga kille som han här?

3. Kan man kolla hur mycket fett man har i blodet? Eller alltså, typ hur igentäppta blodkärlen är?

4. Varför har jag ingen julkänsla längre? Den försvann helt plötsligt för tre jular sen.

5. Det finns en kille på min skola som är jättesmart. MVG i alla ämnen. När man pratar med han så har han så fina värderingar och verkar vara så godhjärtad. Jag tycker han är skitcool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg, skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0