I'm not homesick - I'm just sick of going home

Om det inte vore för att jag ser ut som ett flottigt mongo med världens fånigaste flin skulle jag lagt upp bilderna på mina tre killar. Alex, Jack och Oskar. Bilderna finns på facebook, men den stannar nog inte där länge.
Stockholm var hur som helst hur grymt och fint på alla sätt och vis. (eller ja, vi fick ju aldrig se Oskar.. men att vi fick träffa han ensamma smäller nog liiite högre plus att vi ändå kommer kunna se han om ett tag..)

All time lows spelning var precis så grym som jag förväntat mig. Signeringen på dagen med två hur goa tjejer som helst som lät mig hoppa in tvåa i kön var också nice. De hade stått och köat sen 11 på morgonen och skivsigneringen var klockan 5! Snacka om att de gjorde dagens goda gärning, fet kyss till dem. Tyckte dock lite synd om dem, för väl inne var det hela över på 5 minuter.

Två dar senare hemma i Dalarna for Paris, Emma, Mattias och jag ner igen på en roadtrip till grönan. En bilresa som var hur galen som helst. Emma körde mot rött med polisen på andra sidan korsningen, vi körde 20 mil vilse på hemvägen och allt gick väl inte som vi tänkt oss. Men rolig resa var det absolut!

Nu har skolan kört igång igen, idag började vi på allvar. Faktiskt skönt att komma tillbaks och få in rutinerna igen. Mitt schema är så himla fint så ni anar inte. Nu är det bara projektarbetet som ska bestämmas. Vill köra på min och Hannas idé så vi får se om det går att fixa, annars kommer jag bli riktigt pissed när hon och Michaela tar den och kör de två. Men på nått sätt ska vi nog kunna lösa det för idén är så jävla grym!

Kommentarer
Postat av: hänielitoe

Jag schkiter i om du blir pissed, jag kör ändå baby!

men vi ska nog lösa det;)

2010-08-25 @ 19:54:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg, skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0