sellout

Jag har fått en ny tvilling! Min käre vän Paris har snott min identitet på facebook. Han har döpt om sig till mig, snott min profilbild och skriver statusuppdateringar för att det ska se ut som jag. Han skriver också till mina vänner så de tror att han är jag. Tills han hittat ett nytt offer kommer jag bli utsatt. Så bara så ni vet så är det inte jag som skriver jobbiga statusar som tex. den här:
"Amanda Sellberg: Varit på kupolen idag med Emma & Paris. Köpte ett par jeans från Cubus för 99kr, men jag vet inte riktigt om jag ska behålla dom eller om jag ska lämna tillbaka. Fick också reda på att jag ÄNTLIGEN ska få en ny mobil till ett värde utav 2000:- utav Expert, eftersom jag har lämnat in min mobil fyra gånger."

Update: Paris har ett nytt offer så nu är det bara en Amanda på facebook igen. Skön-T

Kommentarer
Postat av: paris

hahahah :D

2010-09-02 @ 21:12:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg, skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0