längesen

Snacka om att jag har varit duktig och hunnit med en massa idag. Rivit av nästan hela bården idag, övningskört och spelat match. Matchen gick inte alls bra, men det var inte så konstigt med tre liter slem i halsen (fresh, i know men fortfarande inte frisk sen cypern) Bårdrivningen eller vad man ska kalla det har gått sjukt sakta men fint blir det. Imorgon börjar jag måla! Övningskörningen går bra den med, fick inte panik och kärringstopp i den hemska korsningen idag. Klarade till och med rondeller. Haha för mig är det i alla fall stort!

Nu ligger jag i min säng och äter glass ut byttan. Känns som man kunde haft det sämre. Veckan kommer bli lugn och i helgen åker vi bort alla tjejer och bara har det mys och firar Denise och mig. Sen är det måndag och Barran, Hanna och jag åker ner och får sommarens finaste avslut. Jo tack, läget är rätt fint nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg, skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0