JAAAAAAAAAA

Hihi nu har jag fått alla mail och skit. Lite hetsig tjej kanske, men har verkligen noll tålamod och tycker inte alls om att vänta på saker. Sen brukar jag bli lite sur när saker inte fungerar som de ska. Men hur som helst

NU FÅR VI SE FINA OSKAR I STOCKHOLM OCH SOMMAREN FÅR SITT FINA AVSLUT. Gud vad jag är glad nu!

Imorgon ska pappa, Andreas och jag åka till stugan, klippa gräs och bada. Sen ska vi åka och köpa målarfärg till mig. På måndag får jag måla om rummet. WI to the HO!!

Har tagit upp övningskörningen igen och vilken dag som helst skriver jag in mig på körskolan.

Nu är jag rätt glad igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg, skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0