i brist på annat

Jag har insett att min senaste kyss: inte betydde ett jävla skit, sorgligt nog
Jag har insett att: man är den man är, enkel ekvation egentligen.

Jag har lärt mig: att vara mindre rädd.
Jag trodde aldrig att: jag skulle vara så tanklös i vissa situationer 
Jag lyssnar på: pratar man musik så står fina oskar för underhållningen just nu. pratar man förövrigt så försöker jag lyssna på mitt hjärta
Jag pratar: oförståeligt för de flesta av den anledningen att det som kommer ut är rätt osammanhängande
Jag tycker om: att göra spotifylistor som jag tre dar senare raderar och börjar om
Jag avskyr när folk: trycker ner andra för att höja sig själva
Min första bästavän: mimmi
Kärlek är: det finaste man kan få
Bästa tiden i mitt liv var: tror faktiskt att min barndom, då man var runt 6-7 år och ens största problem var vem i spice girls man skulle vara när man lekte. bekymmersfria dagar. sen alla husvagnssemestrar, alla tivolin, öland på sommaren och den ständiga jordgubbstårtan och chokladbollarna när man fyllde år.  

Jag har missat: många chanser
Om jag fick en sak i hela världen: skulle jag inte veta vad jag ville ha.
Jag är: för det ofta väldigt tankspridd (även om jag aldrig skulle bli anklagad för att tänka mycket)

När jag borstar tänderna: sjunger jag ibland, brukar inte gå så bra att göra det samtidigt
När jag lagar mat: går det oftast åt helvete
Jag tänder på: vet inte riktigt vad jag ska skriva här, men utseendemässigt så får oftaste brunt lockigt hår mig att titta lite extra
Det sexigaste är: pussar i nacken och ligga tätt intill någon man tycker om, så mycket att det kittlas i magen bara av att vara i personens närhet
Jag är rädd för: att inte komma på vad jag vill och bara gå på halvfart livet igenom

Den värsta känslan är: när allt är mörkt och svart och man har svårt att komma på en anledning att lämna sängen på morgonen, så svårt att det inte ens finns en bra anledning.
Den bästa känslan är: när man är så galet kär att det känns som man äger hela världen och allt, verkligen allt är möjligt!
Jag är bäst på: att vrida och vända mina tankar tills jag slut har trasslat in mig så mycket att jag från början glömt av vad jag tänkte på.
Jag är sämst på: att sammanfatta och förklara saker kortfattat
Om jag var ett djur skulle jag vara: en svala
Jag kommer nog alltid att vara: lite avvaktande innan jag vet vad jag ger mig in på
Det finaste som finns är: kärlek, både att ge och få
I sommar: hade jag stora planer, hälften blev genomförda
Sist jag verkligen grät var: för någon dag sen
Jag kan: mer än jag tror
Jag kan inte: riktigt förstå att jag börjar mitt sista år på gymnasiet om 15 dagar
När jag vill tänka: vill jag vara ensam
Min mobiltelefon är: på lagning för fjärde gången. får jag inte en ny mobil nu ska jag kasta min gamla i sjön
När jag vaknar på morgonen: måste jag rusa upp till mobilen för att stänga av den på andra sidan rummet för att överhuvudtaget ta mig upp ur sängen
Just nu tänker jag på: jobbiga saker som inte får mig att må speciellt bra
Bebisar är: för det mesta världens sötaste. kolla bara på deras små fingrar! lillebror är världens finaste bebis just nu
Idag har jag: vaknat och ätit frukost
Ikväll ska jag: träna
Imorgon kommer jag: göra något, vad det blir visar sig
Jag vill verkligen: att allt som är svårt och jobbigt ska ljusna och lösa sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg, skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0