closer

Igår kom Ida över med världens finaste present, nämligen de rosa conversen som jag velat haft hur länge som helst! Hon är galen, men det var kanske ingen nyhet. Tusen tack återigen i alla fall! Ännu ett par till min fina samling. Nästa par ska bli ett par randiga och om allt går enligt planerna så ska de inhandlas i England..

Nu sitter jag här (eller ligger rättare sagt, om man ska vara så noga) i min nya säng, nybäddat och med ett färdigmålat rum. Rätt nöjd med mig själv om man får säga så. Ingen trodde jag skulle klara av (läs orka) måla mitt rum, men in ya face bitches! Nu är det kritvitt. Imorgon ska jag bara måla dit lite färg där de lossnade efter maskeringstejpen. Sen så ska det bara in med lite nytt och ut med lite gammalt - sen så är det klart!

Stugplanerna blev förövrigt framflyttade tills nästa helg, men likabra det så hinner jag fixa i ordning innan vi far till den kungliga huvudstaden. Som förövrigt kommer bli så sjukt nice.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Om du har en egen blogg, skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0